1. В концепції відсутні характеристики планувально-транспортного зв'язку м.Києва з європейськими столицями, а також з столицями пострадянського простору.
2. Відсутня характеристика планувально-транспортного зв'язку столиці України м.Києва з регіональними центрами України.
3. Не визначена модель функціонально-планувальної організації Київської агломерації і, зокрема, ближньо-приміського розселення.
4. Основною вадою планувальної моделі розвитку м.Києва є незбалансованість лівобережних житлових районів за розселенням і місцями прикладання праці. У зв'язку з цим навантаження на виробничий сектор правобережжя буде збільшуватись. Забудувати нові майданчики районів Троєщини та Осокорків житловими будинками, означає зберігати стан "спальних" районів лівого берега м.Києва і надалі. Беручи до уваги особливості розвитку лівого і правого берегів м.Києва, нерозвиненість транспортно-пасажирського сполучення реалізація обраної в концепції планувальної моделі столиці негативно вплине на загальну функціонально-планувальну організацію м.Києва.