Прес-реліз>>>

Ua >Ru>

Головна
Про інститут

Генеральний план

Проекти
Історія
Контакти
Директор
Прес-реліз

Прес-реліз

Що принесе Києву прийняття концепції нового генерального плану міста - думка провідних фахівців інституту "Київгенплан"

 
МАРКОВ ЮРІЙ БОРИСОВИЧ
Начальник відділу транспорту ДП "Інститут генерального плану м. Києва" АК "Київпроект", один з авторів Генеральних планів м. Києва 1967, 1985, 2002 рр., комплексних схем транспорту м. Києва 1990, 2005 рр.

Транспорт визначає планувальну структуру міста

 

Діючим Генеральним планом м. Києва та Комплексною схемою транспорту передбачено збалансований розвиток міської забудови та інженерно-транспортної інфраструктури. Міське керівництво не сприяла їх реалізації. В останні 5-7 років були створені умови тільки інвесторам житлового та торговельно-офісного будівництва при повній зупинці розвитку необхідної інфраструктури, зокрема вуличної мережі, метрополітену, інших видів транспорту. Внаслідок в місті створилася критична ситуація, яку намагаються вирішити створенням нового, нібито більш досконалого генерального плану із залученням фахівців, що не мають достатнього досвіду та знань. Внаслідок представлена на обговорення Концепція, яка викликає багато запитань.

Відсутня модель перспективного розвитку міста, яку необхідно визначити на основі порівняння варіантів.

Всі пропозиції надаються без будь-яких обґрунтувань, розрахунків пасажиро- та машино потоків.

При їхній наявності навряд чи були б обґрунтовані:
- траса мостового переходу напрямку просп. Науки - Осокорки-Центральні;
- ділянка Великої Окружної дороги через лісовий масив на лівому березі;
- магістраль через аеропорт "Жуляни";
- магістральна мережа на Русанівских садах;
- трамвайна лінія між Оболонню й Троещиной із проходженням у тунелі під Дніпром;
- розміщення станцій метрополітену "Райдужна" і "Кільцева дорога" Подільско-Вигурівської лінії поза зонами потенційних пасажирських навантажень та ін.

За основу рішень щодо розвитку транспорту автори приймають Комплексну схему транспорту (КСТ), не приймаючи до уваги, що КСТ виходила із чисельності населення в існуючих міських межах приблизно 2,5 млн. чоловік, а Концепція - 3,3 млн.

Розміщення додаткового житлового будівництва на сході найбільш віддаленого від центру міста району Троещина замість намічених на цій території комунальної й промислової зон спричинить подальше значне збільшення транспортних і пасажирських потоків у годинники "пік" убік правого берега.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


© 2003-2018 Київгенплан. Всі права захищені.